REGULAMIN REJESTRACJI NA NOC NAUKOWCÓW 2024
- Na wybrane wydarzenia organizowane w ramach Nocy Naukowców wymagane jest uzyskanie biletów poprzez rejestrację online.
- Rejestracja na wybrane wydarzenia Nocy Naukowców 2024 rozpocznie się 18.09. o godz. 12:00 i potrwa do 25.09.2024 do godz. 21:00 pod adresem: rejestracja.poznan.nocnaukowcow.pl
- Do rejestracji na Noc Naukowców wymagane jest podanie aktywnego polskiego numeru telefonu komórkowego, którym dysponuje użytkownik.
- Podczas rejestracji, użytkownik otrzyma SMS-em link weryfikacyjny oraz kod PIN.
- Potwierdzenie numeru telefonu jest wymagane, aby uzyskać zarezerwowane bilety.
- W przypadku nieotrzymania SMS-a z linkiem weryfikacyjnym oraz PIN-em w ciągu 2 godzin od rezerwacji na pierwsze wydarzenie, należy skontaktować się z organizatorami pod adresem e-mail: nocnaukowcow.rejestracja@man.poznan.pl
- Wszelkie pytania dotyczące procesu rejestracji lub związane ze zwrotem uzyskanych biletów należy kierować pod adres: nocnaukowcow.rejestracja@man.poznan.pl
- W ramach rejestracji, na jeden numer telefonu można uzyskać bilety na maksymalnie 10 wydarzeń.
- Bilety należy wydrukować lub pokazać na urządzeniu mobilnym przy wejściu na wydarzenie Nocy Naukowców w dniu 27 września.
- Bilety nie są imienne i umożliwiają udział w wydarzeniu podanej na nich liczby osób.
- Opiekunowie biorący aktywny udział lub zajmujący miejsce siedzące również podlegają rejestracji, chyba, że organizator określił inną zasadę w programie wydarzeń.
- Użytkownicy nie mogą korzystać z kont założonych w poprzednich edycjach Nocy Naukowców.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu rejestracji lub – w drodze publikacji dodatkowych informacji – na stronie www.poznan.nocnaukowcow.pl oraz/lub na profilu Nocy Naukowców na Facebooku.